Μετά την επιχειρησιακή αχρήστευση των αεροδρομίων Σκύρου και Καστελίου, σειρά φαίνεται να έχει για κλείσιμο και το στρατιωτικό αεροδρόμιο Μαριτσών-Ρόδου, όπως προκύπτει από ερώτηση του βουλευτή Β’ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ Φώτη Κουβέλη προς τους Υπουργούς Εθνικής Άμυνας, Προστασίας του Πολίτη και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Ο κ. Κουβέλης αναφέρει ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο εκτός από τους εθνικούς - αμυντικούς σκοπούς που εξυπηρετούσε, παρείχε και συγκεκριμένες υπηρεσίες πολιτικής προστασίας όπως: βάση διαχείρισης για τις επιχειρήσεις διάσωσης του SUPER PUMA (που εκτελεί το 50% των αεροδιακομιδών από τα Δωδεκάνησα), βάση των αεροπορικών επιχειρήσεων για την κατάσβεση των πυρκαγιών στα Δωδεκάνησα, και βάση για τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στα νησιά της Δωδεκανήσου.
Ο βουλευτής επίσης μεταφέρει το αίτημα των κατοίκων και των φορέων της περιοχής για συνέχιση της λειτουργίας του αεροδρομίου για την καλύτερη προστασία της περιοχής τους,
Ο κ. Κουβέλης στην ερώτηση του ανακινεί τις διαστάσεις εθνικοί-αμυντικοί σκοποί αλλά και προστασία, η οποία όπως φαίνεται ενέχει και την διάσταση της εθνικής κυριαρχίας. Γιατί όμως αγνοήθηκε η επιχειρησιακή αχρήστευση των αεροδρομίων Σκύρου και Καστελίου; Μήπως θεωρείται ότι δεν συντρέχουν λόγοι διατήρησης των αεροδρομίων ή των στρατιωτικών τους δυνατοτήτων όταν αυτά εξυπηρετούν εθνικούς – αμυντικούς σκοπούς;