Αεροσκάφος F-16 Block 50, το οποίο εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση, κατέπεσε για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους 8 ναυτικά μίλια ανατολικά των Ιωαννίνων. Ο πιλότος πρόλαβε και εγκατέλειψε το αεροσκάφος, κάνοντας χρήση του εκτινασσόμενου καθίσματος. Στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας μεταφέρεται αυτή την ώρα για προληπτικούς λόγους ο πιλότος.
Στην επιχείρηση περισυλλογής του πιλότου πήραν μέρος δύο ελικόπτερα, ένα Super Puma και ένα ελικόπτερο τύπου ΑΒ-295, καθώς και ένα αεροσκάφος C 130. Το F-16 ανήκε στην 347 μοίρα της 111ης πτέρυγας μάχης στην Αγχίαλο.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η πτώση του αεροσκάφους οφείλεται σε είσοδο πουλιών στους κινητήρες.
Σε ανακοίνωσή του το ΓΕΑ αναφέρει:
"Το μονοθέσιο μαχητικό αεροσκάφος ήταν τύπου F-16 Block 50 της 111 Πτέρυγα Μάχης/ 347 Μοίρας. Ο Ιπτάμενος έχει 1.200 ώρες πτήσεων συνολικά εκ των οποίων οι 600 ώρες στο F-16 Block 50 και χαρακτηρίζεται έμπειρος. Είναι πολύ καλά στην υγεία του και μεταφέρθηκε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας για προληπτικούς λόγους.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε ήταν το υπ’ αριθμ 059, με ημερομηνία κατασκευής 22 Ιανουαρίου 1998. Αφίχθη στην Ελλάδα την 23 Απριλίου 1998 και είχε συμπληρώσει 2.150 ώρες πτήσεως.
Για την διερεύνηση του ατυχήματος συστάθηκε επιτροπή από εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας".
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η πτώση του αεροσκάφους οφείλεται σε είσοδο πουλιών στους κινητήρες.
Σε ανακοίνωσή του το ΓΕΑ αναφέρει:
"Το μονοθέσιο μαχητικό αεροσκάφος ήταν τύπου F-16 Block 50 της 111 Πτέρυγα Μάχης/ 347 Μοίρας. Ο Ιπτάμενος έχει 1.200 ώρες πτήσεων συνολικά εκ των οποίων οι 600 ώρες στο F-16 Block 50 και χαρακτηρίζεται έμπειρος. Είναι πολύ καλά στην υγεία του και μεταφέρθηκε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας για προληπτικούς λόγους.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε ήταν το υπ’ αριθμ 059, με ημερομηνία κατασκευής 22 Ιανουαρίου 1998. Αφίχθη στην Ελλάδα την 23 Απριλίου 1998 και είχε συμπληρώσει 2.150 ώρες πτήσεως.
Για την διερεύνηση του ατυχήματος συστάθηκε επιτροπή από εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας".