Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

ΕΝΑΣ ΙΚΑΡΟΣ 24 ΕΤΩΝ ΒΓΑΖΕΙ Τ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ

Ξεκινώντας, θεωρώ σωστό να παραθέσω πρώτα την ιδιότητά μου. Είμαι Ανθσγός Ιπτάμενος της Πολεμικής Αεροπορίας, 24 ετών, απόφοιτος της ΣΙ, με 6 χρόνια συνολικής υπηρεσίας.


Παρατηρώ πως μια μεγάλη μερίδα αναγνωστών διαμαρτύρεται έντονα και δικαίως σε ορισμένα θέματα, για τα κακώς κείμενα στον "στρατό" με την ευρύτερη έννοια. Είναι η πρώτη φορά που παρεμβαίνω μέσω του δικτυακού χώρου, γι αυτό επιτρέψτε μου να σχολιάσω κάποια πράγματα.

Αρκετοί φίλοι αναγνώστες έχουν συνδέσει την έννοια του στρατιωτικού, με την τεμπελιά, την απείθεια, την αγραμματοσύνη, την έλλειψη παιδείας, την "καραβανιά" όπως την εννοεί ο καθένας και τον παρασιτισμό. Με λύπη μου πρέπει να συμφωνήσω πως αυτά τα πράγματα δυστυχώς υπάρχουν. Μερικά από αυτά τα στοιχεία προϋπήρχαν και άλλα είναι σημεία των καιρών.

Απαντώ λοιπόν, στους κυρίους που παραπονούνται για το μορφωτικό επίπεδο των στελεχών των ΕΔ πως ναι, μπορεί κάποτε να παίρνανε τα στελέχη από τα "χωράφια", σήμερα όμως να σας θυμίσω πως η εισαγωγή στις παραγωγικές σχολές αξ/κων, υπαξ/κων είναι με πανελλήνιες και μάλιστα υψηλή βαθμολογία, κάτι το οποίο γνωρίζετε φαντάζομαι. Όσο για το πρόγραμμα εκπαίδευσης, απλά αναλογιστείτε το πειθαρχικό πλαίσιο το οποίο εκτελείται αυτό. Δε χρειάζεται να μπω στη διαδικασία να κάνω ανάλυση του προγράμματος σπουδών κάθε παραγωγικής σχολής. Όποιος φ! ίλος θέλει μπορεί να μπει στις αντίστοιχες ιστοσελίδες και να το κατεβάσει. Τελικά ποιοι είναι αυτοί οι άχρηστοι των 4000 μορίων που παρασιτούν μέσα στο στράτευμα. Μα αυτοί που μπήκαν νύχτα σ αυτό φυσικά, μέσω διαγωνισμών. Γι αυτό το φαινόμενο σκεφτείτε, σας φταίνε οι ΕΔ ως σύνολο ή το κράτος παρωδία στο οποίο ζούμε.

Ναι, άνθρωποι που στις υπηρεσίες τους μετακινούνται από καναπέ σε κρεβάτι και τούμπαλιν, που σε ότι τους διατάξεις ή τους ζητήσεις η απάντηση είναι όχι, δε μπορώ, εμπλέκομαι εκεί, με πονάει αυτό, εκείνο και πάει λέγοντας.

Κλείνοντας, γιατί πιθανότατα σας έχω κουράσει, μπήκα σε μια σχολή, όπου έμαθα όταν με διατάζουν ή μου ζητάνε κάτι, εγώ να απαντάω μάλιστα και στο τέλος κάθε μου πρότασης να μπαίνει το διατάξτε. μπορεί το διατάξτε όταν έγινα αξιωματικός να έλειψε από το λεξιλόγιο μου, όμως πιστεύω πως δεν έλειψε η ευπείθεια από τον χαρακτήρα μου.

Θέλω να σας ζητήσω με πολύ σεβασμό να σταματήσετε να κατηγορείτε συλλήβδην τον "κακό στρατό" γιατί αυτόματα κάνετε ένα μεγάλο σφάλμα. Απαξιώνετε ένα θεσμό. Ίσως τον βασικότερο θεσμό για την υπόσταση ενός ανεξάρτητου κράτους. Μην πέφτετε σ αυτή την παγίδα, ζούμε σε καιρούς επικίνδυνους, όπου όλα ξεφτιλίζονται με ραγδαίο ρυθμό, Δημοκρατία, Οικογένεια, Εκκλησία, Κοινωνία, Φιλία, Σχέσεις.

Σας διαβεβαιώνω πως δε μπήκα για τα φράγκα. Δεν ήθελα περισσότερα από όσα απαιτούνται για να ζήσει κάποιος ανεξάρτητα και με αξιοπρέπεια. Μπήκα στη σχολή γιατί το γούσταρα αυτό που κάνω και το γουστάρω ακόμα. Είμαι περήφανος για την Ελλάδα και αν είναι να πεθάνω θα το έκανα με χαρά για να υπερασπίσω την πατρίδα μας. μεγάλα λόγια θα πει κάποιος. Δε πειράζει γιατί ξέρω ότι σημαίνουν κάτι για μένα.

Με σεβασμό και εκτίμηση,
ένας ακόμη αναγνώστης

ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 2012 110 Π.Μ

ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 2011

ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 2011
photo gallery