Ο αρχηγός της Αεροπορίας μίλησε ακόμη για τον εκσυγχρονισμό των αεροσκαφών τρίτης γενιάς, το σύστημα αυτοπροστασίας αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων αεροσκαφών. Πιο συγκεκριμένα ο Α/ΓΕΑ για το θέμα του εκσυγχρονισμού των μαχητικών F-16 τάχθηκε υπέρ της εφαρμογής ενός προγράμματος αναβάθμισης για τα F-16 Block 50 και «52+» έτσι ώστε να έρθουν στο επίπεδο των Adv., ενώ για το σύστημα αυτοπροστασίας είπε πως προσανατολιζόμαστε στην τοποθέτηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος ASPIS σε ένα αεροσκάφος F-16 Block 52+ «για να δούμε πως πάει».
Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα το επίπεδο του εκσυγχρονισμού των F-16 και αν θα καλύψει και το Block 30. Σε ότι αφορά το ASPIS II το θέμα που εντοπίζεται στις βιβλιοθήκες απειλών θεωρείται ότι μορεί να αντιμετωπιστεί να υπάρξει ευελιξία από την πλευρά της Raytheon
Για το θέμα της προμήθειας μεταχειρισμένων αεροσκαφών ο Β. Κλόκοζας περιορίστηκε να πει πως δεν επιθυμεί την προμήθεια μεταχειρισμένων αεροσκαφών που «δεν υπηρετούν στην ΠΑ αυτή τη στιγμή», αφήνοντας να εννοηθεί πως προτιμά μια λύση νέων αεροσκαφών στο πλαίσιο του προγράμματος του Νέου Μαχητικού. Είναι σαφές ότι η Π.Α. επιθυμεί το Νέο Μαχητικό να είναι πραγματικά "νέο" και να μην πάμε σε λύσεις "νέων-μεταχειρισμένων". Πάντως στο θέμα των μεταχειρισμένων άφησε να εννόηθεί πως συζητά το θέμα των Mirage 2000-9 των ΗΑΕ.
Αυτό αφορά περισσότερο κάποιες ανεπίσημες προτάσεις που υπάρχουν για το EF-2000, (όχι από την κοινοπραξία που παραμένει στην απόφαση προμήθειας του αεροσκάφους όπως έχει αποτυπωθεί από δύο ΚΥΣΕΑ), αλλά και για λύσεις όπως JAS-39C Gripen κλπ.