Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΑΒ: Πότε σκοπεύουν να φέρουν επιτέλους νέο διευθύνοντα σύμβουλο;


Έχουν περάσει σχεδόν μήνες από τη στιγμή που ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ, Τάσος Φιλιππάκος υπέβαλε την παραίτησή του και ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση αναφορικά με τη διάδοχο κατάσταση…



Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ο Τάσος Φιλιππάκος εγκατέλειψε την Ελλάδα το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου με προορισμό τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς είναι κάτοχος διπλού διαβατηρίου. Όλες τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας υποδεικνύουν ότι εξαναγκάστηκε σε παραίτηση, η οποία υποβλήθηκε στις 27 Ιουλίου και ίσχυσε από τις 17 Αυγούστου, ένα εύλογο χρονικό διάστημα με σκοπό να τακτοποιηθούν οι όποιες εκκρεμότητες.


Η φωτογραφία είναι από τις 24 Ιουλίου, το κύκνειο άσμα του Τάσου Φιλιππάκου στο «τιμόνι» της ΕΑΒ, από την υπογραφή του συμβολαίου επέκτασης της υπό εξέλιξη πενταετούς σύμβασης συμπαραγωγής μειζόνων δομικών τμημάτων της ατράκτου του αεροσκάφους μεταφορών C-130J Super Hercules ύψους 38 εκατ. δολαρίων, για το 2013 και 2014.

Τα ηνία της εταιρίας έχει πάρει στα χέρια του ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Κυριάκος Λινάκης, ο οποίος όμως ουδεμία σχέση έχει επιστημονικά με το αντικείμενο της εταιρίας, καθώς δημοσιεύματα την εποχή του διορισμού του τον έφεραν δραστηριοποιούμενο επαγγελματικά στον χώρο της εκπαίδευσης.

Ουδείς γνωρίζει τι πρόκειται να συμβεί, ούτε εάν θα επιλεγεί κάποιοι πρόσωπο με τα γνωστά «αντικειμενικά» κριτήρια της κομματικής νομιμοφροσύνης, ή κάποιος τεχνοκράτης που να γνωρίζει το αεροπορικό αντικείμενο μπας και μπορέσει η ΕΑΒ να προχωρήσει στον δρόμο της ανάπτυξης και να ξεφύγει από τη δυσάρεστη σημερινή συγκυρία, αποτέλεσμα της κρίσης που μαστίζει ολόκληρη τη χώρα. Δεν είναι επίσης γνωστό εάν ο Κ. Λινάκης έχει εκφράσει αρμοδίως το ενδιαφέρον να κρατήσει και τις δύο θέσεις (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος), ή απλώς αναμένεται κάποια στιγμή η προϊστάμενη – υπουργική – αρχή της ΕΑΒ να λάβει κάποια απόφαση.

Η ΕΑΒ τα τελευταία χρόνια, παρά τις όποιες προσπάθειες καταβλήθηκαν για το συμμάζεμα της κατάστασης, δεν κατόρθωσε να υπογράψει κάποιο ουσιαστικό νέο συμβόλαιο, πέραν των συνεχών ανανεώσεων συνεργασιών με την αμερικανική εταιρία Lockheed Martin. Για να είμαστε όμως και δίκαιοι, από το ολότελα…

Η εταιρία βέβαια δικαίως διαμαρτυρόταν για το άκαμπτο σύστημα προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ, αφού ακόμα και να παρουσιαζόταν ευκαιρία ανάληψης έργου που δημιουργούσε ανάγκη άμεσης στελέχωσης με εξειδικευμένο επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό, το ΑΣΕΠ της «φορούσε χειροπέδες», αφού οι διαδικασίες απαιτούσαν χρονικό διάστημα αρκετά μεγαλύτερο του ενός έτους για να τελεσφορήσουν. Έτσι όμως στον δυναμικό κόσμο που κινούμαστε σήμερα, δεν υπάρχει περίπτωση να διεκδικήσεις έργο με αξιώσεις…

Στελέχη της εταιρίας δεν έκρυψαν  την εκτίμησή τους ότι απαιτείται πρόσωπο με εμπειρία στον αεροπορικό τομέα για να ηγηθεί της ΕΑΒ, καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς απαιτούν λεπτούς χειρισμούς και αντίληψη – όχι οικονομική και επιχειρηματική αλλά επιχειρησιακή» – του πως παίζεται το παιχνίδι σε πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.

Πηγή: http://www.defence-point.gr

ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 2012 110 Π.Μ

ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 2011

ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 2011
photo gallery